dvzlk mindenkit a Dodo Flying tanfolyamon! Itt mindent elmagyarzok lpsrl lpsre, nektek csak kvetni kell az utastsokat! Rengeteg kitartssal s trelemmel kell rendelkezned ehhez a tanfolyamhoz. Ha ez a kt dolog nincs meg, mris megbuktl.
1. lps: Az induls. Keressnk egy Dodo-t. Shoreshide Vale-en, a reptren tallhatsz 3 darabot is (+ Portland import/export garzs). Szllj be valamelyikbe, majd llj be a rvidebbik kifutplyra. Eltte flttlen kapcsold ki a rdit, hogy tudj koncentrlni. Tartsd nyomva az elre gombot, hogy elindulj. Addig tartsd nyomva, amg nem szlok. Ha elindultl, akkor tartsd nyomva a Num6-ot (Dodo Down), addig amg az els kerk el nem kezd szikrzni a betonon.
2. Lps: Az emelkeds. Ha ez megvan, akkor engedd el a Num6-ot, mire a gp meredeken emelkedni kezd. Hogy ezt korriglni tudd, nyomd le megint a Num6-ot, addig amg a gp orra a fld fel nem nz (ne sokig nyomd, mert akkor lezuhansz. max. 45 fokot hagyd). Ezt ismtelgetve egszen nagy magassgokba is eljuthatsz. Ja s ha mr elrugaszkodtl a fldtl, akkor a gp imbolyogni kezd. Nem kell megijedni, ha gy csinlod, ahogy mondtam, nem lehet semmi baj. Akkor viszont, ha tl meredeken zuhansz, s el akarod kerlni a fggleges hajtkanyar effektust, (aminek ltalban zuhans a vge) akkor a Num9-et nyomogasd addig, amg vissza nem ll norml zuhanreplsbe, s nem stabilizldik a gp. (Azrt elg ritka az ilyen.)
3. lps: A kanyarods. Ha elg magasan replsz, akkor meg lehet prblni a kanyarodst. Csak kicsiket nyomva a jobbra ill. balra gombokon. Ha tlsgosan les vben kanyarodsz, akkor a dlsirnnyal ellenttes irnyba irnytsd a gpet, mikzben a Num6-al egy kis zuhanreplsbe kezdesz. Ha mr gy rzed nem kell magasabbra jutnod, abba lehet hagyni a zuhanreplseket, s az elre gombot is elengedheted.
4. lps: A pnik. Mint mr emltetem, ha elg magasan vagy elengedheted az elre gombot, s a zuhanreplseket is abbahagyhatod. Nha gy fogod ltni, mintha a gp zuhanni kezdene. Nem kell pnikba esned, csak ijesztget tged. A felhajter gyis a levegben fog tartani. Csak arra kell gyelned, hogyha a vros felett replsz, lehetleg kerld el az Unique ugrsokra alkalmas helyeket, mert ha egy ilyen fltt replsz el akkor a program gy veszi, mintha Unique ugrst akarnl vgrehajtani, s akkor a kamera megll egy pontban, s csak a gped aljt fogod ltni, addig amg fldet nem rsz, vagy bele nem csapdsz egy hztmbbe. Ez elg idegest, mert az 1117 msodperces rekordomat mg nem sikerlt tlszrnyalnom.
5. Lps: A leszlls. Nos, ez egy igen knyes procedra. Nem lehet csak gy az egyik pillanatrl a msikra vghezvinni. A lnyege az ereszkedsnek az, ha mr stabilan repl a gp (nem kell manulisan korriglni) akkor a Num9-et (Dodo Up) nyomogasd addig, amg a Dodo orra az g fel nem nz. Ekkor hagyd egy kicsit nyugodtan replni, hogy ne csapdjon ersen a fldhz. Fontos, hogy rrezz mikor kell ereszkedni. Ezt addig ismtelgesd, amg a kerekek fldet nem rnek. Ha lertek kezdj el fkezni mindkt fkkel (Space v. egr jobb gomb + htra nyl).
Egy kis extra csemege a profiknak: Ha elg tapasztalatot gyjtttl a hossz tv replsrl s a kanyarodsrl, krlreplheted egsz Liberty Cityt. Az elkvetkezendkben nhny olyan rdekes felfedeznivalt fogok mutatni, ahov norml mdon nem lehet eljutni, csak a levegbl.
1. Prbld meg megnzni mi lehet Kenji kaszinjnak legtetejn. Nem azon az pleten, ahol a helikopter van, hanem a msikon.
2. Replj el a stadion felett ( Staunton Island). Prblj meg landolni a hajn, a portland-i kiktben s a vilgttorony alatti szikln.
3.Prblj meg keresztlreplni a gton (Shoreshide Vale).
4.Replj krbe a szigetek szln, hogy meglsd milyen hosszan tudsz replni. A szigetek krl replj, hogy elkerld az unique ugrsokat.
5. Prblj meg treplni az obszervatrium felett Shoreshide Vale-en.
Ez persze csak pr dolog volt. Ha a repls sorn tallsz olyan helyeket, ahov a szoksos mdon nem lehet eljutni, Replj oda a Dodoval. A PS2 - es vltozatban lehetett trkkket s manvereket is vgrehajtani, amit a progi rtkelt is. Nem tudom, mirt hagytk ki ezt a PC - s vltozatbl (lltlag a PS2- es vltozatban mg a Rhinoval is lehetet valahogy replni). Ha gyakran tekintgetsz az gre, szrevehetsz egy titokzatos teljes szrny Dodot, ami mellesleg ki is van vilgtva, s mg elpuszttani sem lehet (legalbbis nekem mg nem sikerlt). Ilyet nem lehet szerezni sehol (sajnos). Portland s Staunton kztt rpkd alacsonyan. Nem lehet semmilyen replgppel sem replni a GTA3-ban, kivve a Dodoval.
Vgezetl itt van nhny Kifutplynak hasznlhat hely: Reptr, hossz kifutplya: Alap kifutplya minden kezdnek, egy egyenesben van Staunton Island egyik futcjval, illetve a Callahan Hddal, gy a kezdk akik mg nem gyakoroltk be a kormnyzst, megfelel gyakorlterep. Egyetlen hibja, hogy elgg knny egy Staunton szln ll reklmtblba belegabalyodni. Reptr, rvidebb kifutplya: Haladknak tkletes, mert nem kell kerlgetni a tornyokat, azonban rvidsge miatt fontos, hogy hamar el tudjunk rugaszkodni az anyafldtl. Callahan Hd, kzps szakasz: Ha esetleg sikerlt lezuhannunk, akkor innen akadly nlkl elrugaszkodhatunk mindkt irnybl, mert a hd kzps szakaszn nincs forgalom. Portland fel gyeljnk arra, hogy ne tkzznk a hd keresztrdjba, mg visszafel (Staunton fel) nem is kell nagyon lenyomnunk a gp orrt, mivel a lejts hdrszen a gp magtl emelkedsbe kezd. Csak arra kell gyelni, hogy telibe ne kapjunk egy kzlekedsi lmpt. Gt hegytet, Cedar Grove (lezrt alagttl indulva): A gt keleti oldaln tallhat kaptat megfelel hely startra, mert ritka a forgalom, illetve lefele lejtse miatt itt is magtl kezd majd emelkedni a gp. Villa eltti szakadk, Cedar Groove (nyugat-keleti irny): itt rvidebb kifutplya ll rendelkezsre, viszont amikor kifogy allunk a talaj, nem is kell trdnnk az elrugaszkodssal. Hardwood/Portland Beach, tengerparti kibetonozott jrda: Ha eltekintnk a padoktl s a lmpaoszlopoktl, akkor ez a terlet is megfelel ugrsi pont lehet. Nyugati part, a magasvast alatt, Portland: Ez kicsit problmsabb terep, de azrt nem lehetetlen.
A szellemvros
Igen. A GTA3 mg ilyet is tartalmaz. De ez inkbb bugra hasonlt, mint valami extrra. Hogy hogyan juthatsz oda? Ht gy: 1. Szerezz egy Dodot 2. Menj a hossz kifutplya legvgre, ahol a 767-esek szoktak leszllni. 3. Indulj el a szoksos mdon, majd emelkedj a levegbe. 4. Fordulj jobbra, a hegy mgtt kell replni addig, amg krlbell a Gt mgtt nem vagy 5. Replj be a gt al. Ott kell lennie. Ez egy igazi szellemvros, mert t lehet replni a hzakon, s az tra sem lehet leszllni. A hely ismers lehet, mert a jtk elejn itt rabolttok ki a bankot, s itt lttek fejbe.
Nevek a tengerben 1. Szerezz egy Dodot 2. Replj el vele Portlandba. Ott van a hegyoldal, az alagttal prhuzamosan. 3. Vedd az irnyt a hegyoldal fel. Replj keresztl a hegyen, aztn kvesd az utat, amit csak a trkpen lthatsz. Az t vgn van pr nv a tengerbe "vsve", amit szintn csak a trkpen olvashatsz el.
Ht ennyit tudtam sszeszedni a Dodoval kapcsolatban. A jv hnapban is szmthattok rm, akkor mg egy rdekessget fogok bemutatni (egy autval. replay-t is kldk).
Kezeket a Kormnyra, ljenek a Grkoris csajok.
|